2010. november 28., vasárnap

Szünet :(

Sziasztok!
Igazán sajnálom, de tartanom kell egy hosszabb kis szünetecskét!
Mint látjátok nagyon el vagyok maradva a frissekkel, a komikkal és még a díjakkal is... Nem szeretnék senkit megbántani, épp ezért döntöttem el, hogy szünetet tartok. Közben persze írok, és igyekszem mindent bepótolni, amit elhalasztottam! Sajnálom, de szünet lesz a szünetig! :) Azaz a téli szünetben lesz friss! Tényleg sajnálom, és én nem akartam soha ilyet tenni, de ez elkerülhetetlen volt!
Nyugodtan komizhattok addig, válaszolni fogok rá! :D
Köszönöm a megértéseteket! :D
Szeretlek titeket!

3 megjegyzés:

  1. Kár!Szerinted hány fejit tudsz ebből írni téli szünibe?

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz uj fejezet?Mar nagyon varom(Mind a ket tortenetnel.)!
    Sies vele(veluk)!:D:)
    Puszi,Kinga!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom a frisset! Tök jó lett ez a feji!!!:)
    Dolcsi

    VálaszTörlés