2011. július 3., vasárnap

Ízelítő

Sziasztok!

Meg fogtok ölni, és van is rá okotok! :$ Nem készültem el a fejezettel, így csak ízelítőt tudok nektek hozni!

Azt írtam, hogy a 11. fejezet után jönne a második része ennek a történetnek, de mivel megszavaztátok, hogy Lana szemszöges legyen - mert eredetileg Riley szemszöges lett volna -, marad ezen a címen a történet. :D

És szeretnék nektek köszönetet mondani, mivel állati jófejek vagytok! :D Sohasem gondoltam volna, hogy lesz 37 renszeres olvasóm egy saját történettel, főleg úgy, hogy elég ritkán van friss! Szóval tényleg nagyon hálás vagyok nektek, és nagyon köszönöm! :)
Szeretlek titeket!


Ízelítő:

Éreztem, hogy akarja, hogy akar engem, és szívesen adtam oda magam neki.

A nyelve izgatóan játszani kezdett az enyémmel, míg a keze kiszabadított a körém csavarodott takaróból.
Meglepően hűvös kezei végig simítottak a hátamon, amitől kirázott a hideg.

Felemelkedtem, hogy ismét egymáséi legyünk, de Riley megállított, és ismét a fiókjába nyúlt.

Hirtelen rájöttem, hogy kezd nagyon idegesíteni a folyamatos védekezés, de nem szóltam semmit.

Egy őrült ötlettől vezérelve elvettem Riley-tól a kis tasakot, és remegő kezekkel próbáltam kibontani azt.
Nem túl sokat segített, hogy csodálkozó szemeit rám függesztette.

Végül csak sikerült kibontanom, és remegő kezekkel fogtam meg a síkos, zavaró, de egyben hatékony védekezési módszerünk tárgyi bizonyítékát.

Be kellett harapnom az alsó ajkamat, mikor megérintettem Riley-t odalent.

Maga a művelet – amelyet nagyon nehéznek gondoltam -, egyáltalán nem volt az, mivel az ágyéka keményen feszült neki a kezemnek.

Ismét kirázott a hideg, de most az izgalomtól.

Riley felnyögött, ahogy végigsimítottam a férfiasságán, majd a belső combján végig húztam a körmeimet.

Megragadta a tarkómat, és cseppet sem finomkodva kezdte csókolni az édes szájával az enyémet.

Még közelebb húzott magához, majd kicsit feljebb emelt, hogy ismét eggyé válhasson a testünk.

5 megjegyzés:

  1. ÓÓ te jó ég :O és ez még csak az ízelítő :)
    Júj már nagyon várom a teljes fejit:D Ugye hamar jön?
    Am a jövőben nyugodtan írhatsz Riley szemszöget is. Nem fog(unk)ok megharagudni érte xD :P
    Puszíí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    HA ez csak az izelito, milyen lesz a teljes fejezet?:D:P
    Igaza van Tincsunak, szerintem senki se fog megharagudni, ha Riley szemszogebol fogod irni!:D
    Sies a kovivel, meret nagyon kivancsi vagyok mar!
    Puszi,Kini!

    VálaszTörlés
  3. Én Én Én Én Én Öszintén nem tudok mit irni erre a történetre. De tényleg. Itt van hajnali 2:31perc és teljes kábulat. Durván most hajnalban olvastam el az egész storit és nem tudok egy árva rohadt szót kinyögni. Bassszus kulcs :'( Csaj ez ez ez vmi hihetetlenül extáránbrutálisanFANTASZTIKUSIMÁDNIVALÓÉRZELMILEGFELFŰTÖTT story de IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM!
    Tényleg nem tudok mint mondani. Engem elvarázsolt!

    Pusssss(L)
    Kstev

    UI:linkcsere, mert ezt másnak is mutatni kell! Ide irj: http://mrtallandsexys-story.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Jajj ez annyira jó izelítő lett remélem hamar jön a feji már nagyon nagyon várom:)=)...

    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nem rég hívták fel a figyelmemet a blogodra! :)
    Hálás vagyok, annak az illetőnek aki ezt tette, mert nem tudom, hogy hogy eddig nem lehetett rólad hallani(vagyis hogy én miért nem hallottam eddig rólad?! :O) oltárian fantasztikusan jól írsz! Gyönyörűen fogalmazol, és a történet alapod is elképesztően egyedi! Gratulálok a bloghoz! :) És asszem valamilyen szinten függő lettem, mert MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lelki megpróbáltatásokon megy még keresztül a drága főhősnőnk. Nagyon de nagyon remélem, hogy hamarosan jön a folytatás! :) Ez az ízelítő is elég kemény volt.....milyen lesz még a feji?! :O
    Puszi
    GG

    U.I.:Ha gondolod nézz be hozzám: http://almomavegzetem.blogspot.com/ Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés